Dagens bästa nyhet för mig var för övrigt att Sean Banans bidrag i Melodifestivalen äntligen finns ute på Spotify. Det kan förstås tyckas vara ett bevis på min uttalat dåliga smak, och det är det nog, men framförallt så är jag övertyad om att refrängen är en rip-off på någon låt jag verkligen älskar, och jag har tillbringat många veckor med att försöka komma på vilken låt det är. Så länge lyssnar jag på Copacabanana på repeat i timmar och kan texten utantill av misstag.
Jag har aldrig påstått att jag är finkulturell på riktigt.

No Comments