sånt som inte får plats i andra kategorier Lördagskrönika april 27, 2013 Hej vänner, fiender och stalkers, idag finns min senaste krönika i Folkbladet. Den handlar om omöjligheten att bli av med sina fördomar, och konsten att lära sig att uppskatta dem i stället. Läs och dela den här. FördomarKrönikaLokaltidningUmeåVästerbottens FolkbladVF 2 Comments Ulrika You Might Also Like When are you gonna give up this crazy sugar scheme? augusti 16, 2009 tjugo år av tystnad maj 12, 2008 Half Jack augusti 3, 2009 2 Comments Reply Törmä april 27, 2013 at 7:26 e m Lysande skrivet. Brukar säga att jag aldrig kommer skämmas för mina fördomar så länge dom visar sig stämma. Leave a Reply Cancel ReplyNamn * E-postadress * Webbplats Δ
2 Comments
Lysande skrivet. Brukar säga att jag aldrig kommer skämmas för mina fördomar så länge dom visar sig stämma.