Varit bortrest några dagar. Åbo och Helsingfors. Besökt vänner, promenerat i regn, finslipat språkkunskaper, legat bredvid min make i bäddsoffor om kvällarna och smitt stora planer. (Vi har varit barnfria några dagar, det är en utmärkt miljö för att smida stora planer då).
Nu far jag tillbaka till Sverige igen, färja om bara ett litet tag. Bara jag, för karln min kommer senare, så jag ska äta buffé och dricka te och försöka skriva någonting i dryga tio timmar. Kanske lyckas jag inte med alla dessa uppgifter, men jag hoppa åtminstone klara av bufféätandet och tedrickandet någotsånär.
Hejhej.

1 Comment
http://www.youtube.com/watch?v=UI-OvOcsNpk smiley!