
Alltså om det är någon gång jag fattar att människor dricker så mycket alkohol, då är det nog nu, när jag tentapluggar. Inte bälga alkohol medan man pluggar, menar jag, även om det nog skulle leda till en del intressanta effekter, utan efteråt.
Man har varit så duktig, och ordnad, så långt tag. Det hade varit roligt att bara få vara lite kaos.
Således har jag, eftersom jag inte är någon fyllerist, i stället bokat in mig på en dekadent och exklusiv pizzafest, när allt det här äntligen är över. Ser fram emot flott och kaos.

1 Comment
Pizza är nästan som alkohol, fast utan att vara helt värdelös en massa tid efteråt!