sånt som inte får plats i andra kategorier filosoferingar februari 13, 2008 Jag funderar på att läsa gymnasiet på två och ett halvt år i stället för tre. Min ungdom skulle kännas ljuvlig. 1 Comment Ulrika You Might Also Like Make tea, not war! oktober 28, 2008 Dr N filosoferar oktober 12, 2010 Friday I’m in love oktober 14, 2011 1 Comment Reply C februari 15, 2008 at 12:36 f m Tänk om du går ut innan jag licar… *snyft* Leave a Reply Cancel ReplyNamn * E-postadress * Webbplats Δ
1 Comment
Tänk om du går ut innan jag licar… *snyft*