sånt som inte får plats i andra kategorier för övrigt oktober 17, 2010 ska man ha kanel på sitt kaffe. Då blir det gott, gott, gott. 1 Comment Ulrika You Might Also Like Tie is good. You like shirt? januari 17, 2009 mitt huvud februari 9, 2011 Matador, estocada, you’re my blood sport. september 16, 2013 1 Comment Reply Nemo oktober 17, 2010 at 4:10 e m Neeej! Inte förstöra kaffe så! 😉 Kaffe ska vara nybryggt, svart som natten och utan socker eller annat trams. Så det så! 🙂 Leave a Reply Cancel ReplyNamn * E-postadress * Webbplats Δ
1 Comment
Neeej! Inte förstöra kaffe så! 😉
Kaffe ska vara nybryggt, svart som natten och utan socker eller annat trams.
Så det så! 🙂